Během programu se žáci věnovali logickým hrám, deskovým hrám, skládání hlavolamů a různým aktivitám podporujícím jejich analytické schopnosti. Součástí programu byla rovněž tvorba pohyblivého obrázku, který jim umožnil propojit logické myšlení s kreativní prací. Součástí Logických hrátek byla práce s micro:bitem, kde si žáci vyzkoušeli programování ovládání tlačítek a posílání zpráv. Tato aktivita jim přiblížila základy blokového programování a umožnila jim aplikovat své logické myšlení při vytváření jednoduchých interaktivních programů.
Velkým dobrodružstvím bylo přenocování ve škole, kdy žáci mohli zažít školu zcela jiným způsobem, než jsou zvyklí. Ráno je čekala společná snídaně ve školní jídelně, která jim dodala energii na poslední část programu. Po třetí vyučovací hodině se žáci vrátili zpět do běžné výuky, ovšem s novými zážitky a možná i s nově nabytými logickými dovednostmi!
Mgr. Michaela Kuboňová