Práce na projektu byla rozdělena na dvě části. První byla poslechová, druhá měřila znalost slovní zásoby. Děti měly nejprve za úkol poradit si se třemi poslechovými cvičeními, kde řadily zvířátka podle návodu v angličtině, potom měly rozhodnout, který obrázek byl správný, zakroužkovat a napsat správnou verzi a poslední nejtěžší cvičení bylo založeno na správném úsudku, očíslování vět a doplnění slov podle poslechu. Část se slovní zásobou byla omezena časově, děti dostaly předem nepřipravené téma a během tříminutového časového limitu měly napsat co nejvíce slov do tabulky. Žáci psali slovíčka na téma barvy, zvířata, hračky a nábytek.
Dětem se projekt velice vydařil. Některé zvládly během časového limitu u všech čtyř témat napsat dohromady až 60 slovíček. Poslechová část dopadla také výborně, všichni žáci zvládli splnit úkoly s vysokým počtem bodů. V každé třídě bylo vyhlášeno 1.–3. místo a děti si převzaly diplomy a ceny. Všichni zapojení žáci dostali na památku medaile a také složku s projektem.
Věříme, že se našim malým angličtinářům bude dařit i nadále a jejich zájem o cizí jazyk bude jen a jen růst.
Mgr. Ivana Nohlová