20.3.2020
19.3.2020
18.3.2020
17.3.2020
16.3.2020
13.3.2020
12.3.2020
11.3.2020 - Výpisky
17. 3. Vypište si slovíčka na téma JÍDLO do slovníčku včetně českého překladu. Použijte obrázky v učebnici str. 44 a pracovní sešit str. 77/4A,B. Můžete také použít cizojazyčný slovník.
16. 3. TVRDÁ: procvičuj slovní zásobu na téma "jídlo" https://www.liveworksheets.com/search.asp?content=food
12. 3. Skupina p. uč. TVRDÉ: pracovní sešit str. 32/cv. 1, 3 - popsat obrázky, doplnit slovesa.
19.3. - /stranky_trid/19_brezna_6_a.pdf
18.3. - /stranky_trid/46_1.pdf
16. 3. - Workbook 36/1.+2. exercise
12. 3. - Dokončit všechny kartičky nepravidelných sloves + procvičovat na quizletu
https://quizlet.com/_81etnq?x=1jqt&i=1wb5iu
https://quizlet.com/_81lwyq?x=1jqt&i=1wb5iu
11. 3. Procvičování - počítatelná a nepočítatelná podstatná jména, https://agendaweb.org/grammar/countable_uncountable-exercises.html
18. 3. Pracuj podle souboru:/stranky_trid/1803m6.pdf
17. 3. Pracuj podle souboru: /stranky_trid/pl_cela_cislan.pdf
16. 3. 1) Zapiš do aritmetiky nadpis Celá čísla. 2) V souboru /stranky_trid/celacisla.pdf si pročti, co jsou čísla opačná a celá. 3) Narýsuj do sešitu číselnou osu podle souboru, vyznač čísla opačná a zapiš všechny žlutě označené věty. 4) Doplň čísla opačná na poslední stránce souboru.
13. 3. 1) Zapiš do geometrie nadpis Osa úhlu. 2) Zapiš do sešitu, co je osa úhlu – rámeček UČ str. 68 3) Shlédni odkaz https://www.youtube.com/watch?v=kCVe-sfIMRI 4) Narýsuj úhel AVB a jeho osu podle videa.
11. 3. Do sešitu sečti a odečti úhly (graficky a početně): 1) α=62°; ß=30° 2) α=128°; ß=54° 3) α=84°; ß=44°
11.3. Hardware (HW) /stranky_trid/hardware.docx - vytisknout nebo přepsat na papíry do složky
18. 3. - podle internetu vyhledej informace o rašeliníku a napiš do sešitu /stranky_trid/raselinik_otazky.pdf
11.3. - podle informacích o mechorostech /stranky_trid/mechorosty.pdf vypracuj do sešitu pracovní list /stranky_trid/pracovni_list.pdf
18. 3. - přečti si modré rámečky v učebnici na stranách 79 a 83 a odstavce (teplotní pásy a podnebí) na straně 82. Dále pracuj podle pokynů zde: /stranky_trid/podnebi_pocasi.pdf
11. 3. - přečti si v učebnici strany 75-76 a do sešitu napiš zápis a doplň pojmy /stranky_trid/atmosfera.docx
17. 3. 1) Zkontroluj a oprav svou práci podle souboru./stranky_trid/hustota1reseni.pdf 2) Upeč si s maminkou chutný koláč z medu, oleje a vody, než začnete - proveď pokus podle instrukcí v souboru./stranky_trid/pokus.pdf
12. 3. 1) Zapiš do sešitu nadpis Hustota tělesa. 2) Zopakuj si převod jednotek hustoty. 3) Do sešitu vypracuj všechna cvičení ze souboru hustota1. /stranky_trid/hustota1.doc 4) Zjisti, kde se využívá propan, kafr a chlorid sodný – užití zapiš do sešitu.
19. 3. Antické sloupy - zadání
17. 3. Řecko procvičování -zadání
12. 3. Peloponéská válka - zadání zde
19.3. Zdravím 6.A!
/stranky_trid/kulturni rozmanitost.pdf
Video, kulturní rozmanitost - zde jsou uvedeny rozdíly v kulturách (chování lidí) - Úkol: vyberte 6 příkladu rozdílnosti v chování v jiných zemích světa oproti nám.
Pro zvědavce - dobrovolné
Můžete si přečíst další příklady rozdílných zvyků v různých kulturách.
/stranky_trid/kulturni_rozmanitost_2.pdf
Výchova ke zdraví
13. 3. - koukněte na video: https://supermamy.maminka.cz/clanek/pro-zeny-super-mamy-video/538742/tohle-vsechno-vedi-socialni-site-o-vasich-detech-sokovalo-to-i-je-samotne.html a odpověz do sešitu na otázky /stranky_trid/nebezpeci_komunikace_na_internetu.docx
Pracovní činnosti ==
Vypracuj a ilustracemi doplň kuchařku vaší rodiny (pokud možno použij rodinné recepty popř. vyhledej recepty na internetu). Recept bude obsahovat ingredience (i jejich množství) a srozumitelný postup přípravy. Počet receptů - minimálně na 2 pokrmy. Platí pro obě skupiny.